sobota 22. dubna 2017

První týden...

Deníček blázna....



Už mě to prostě přestalo bavit.....
Proč se nechávat strhnout a držet diety?..
Je fajn být na léto vysekaná ale co pak?......
Radši být ve formě celý rok než 2 měsíce....
Život je úžasný a já si ho hodlám užívat....


Zdravě jíst, poctivě cvičit a trochu si zahřešit....

Protože nic není jen černo-bílé 😉


Celým srdcem, celou duší a celým tělem...

Musíš to chtít, jinak to nikdy nebude takové jaké bys chtěla..


Tentokrát myslím, že už to bude ono
(ano, myslet znamená hov+o vědět)
Prostě na to půjdu úplně jinak a uvidím jak to dopadne.
Do teď jsem si byla jistá, že chci hubnout ale štve mě moje záchvatovité přejídání.
Trpím na tyhle stavy a prostě je nedokážu ovládnout.
Vím, že je to v hlavě ale prostě to tam je!..
Právě pro to jsem se rozhodla zvolit tenhle směr.

Postupně budu zvyšovat svůj příjem potravin a stále posilovat.
Miluji pocit když mám sílu a můžu utáhnout snad i kamion 😂.
Už teď jsem se sebou spokojená ale chci prostě pořád víc.
Každý kdo začne cvičit zjistí, že nikdy nemáš dost.
Vždy je kam se posunout a co na sobě zlepšit.
Nejde jen o tělesnou schránku ale i duševní rovnováhu.

Proto jsem se rozhodla vzít svůj život do vlastních rukou a konečně žít.
Do teď jsem také žila ale stále nad tím moc přemýšlela.
Ode dneška mi jde o to poslouchat svoje tělo, duši a využívat všechnu energii.



Proč ta náhlá změna?


Pro ukončení diety po 4 týdnech jsem se rozhodla z jediného důvodu.
Výsledky byli skvělé, byla jsem šťastná a spokojená.
Netrpěla jsem hlady a užívala si každý den.
Moje tělo ale nebylo tak šťastné.
Proto jsem se dostala do fáze kdy jsem dva dny jedla (žrala)
To mě štvalo a od teď už na diety kašlu.
Začnu s pomalou reverzní dietou a dopracuji se až k normálnímu příjmu potravy.



17.4. 2017


Fotky na porovnání změn.......




Měření a váha

Váha 67,4
Prsa 86 cm
Pas 70,5 cm
Boky 86 cm
Zadek 99 cm
Stehno 60 cm

Tohle jsou výsledky měření po 2 dnech se zmrzlinou atd..
Ano, je to i voda ale stejně je to kvůli přežrání se!!!
Teď už ale jinak.


Chci být upřímná jak k sobě, tak k vám.
Proto fotím opravdu každé jídlo.
Váhu a množství vám neprozradím ale ukážu vám jak moje jídlo vypadá.
Vše poctivě zapisuji a nebo alespoň odhaduji.
Kalorické tabulky jsou mi dobrým pomocníkem.
Ano, i dort se dá odhadnout a ne neřeším gram tam a gram sem.
Jde mi o to jíst zdravěji ale bez stresu.
Mít energii, sílu a trénovat tak abych s tím byla spokojená.



První den

Ukázka prvního dne na mém talíři.



1530 Kcal


Šlo to dobře a cítím se fajn.
Trénink jsem dala komplexní na nohy, prsa a záda.
Nakonec bylo i selfie s manželem.







Druhý den


Tentokrát i návštěva kavárny s mojí Bohunkou.
Dortík byl skvělý a cookies také.
Kavárnu mám kousek od baráku a všem doporučuji návštěvu.




2173 Kcal

Ano, zvýšila jsem příjem ale žádný stres.
Užila jsem si úžasné odpoledne a vychutnala si každé sousto.


Třetí den


1650 Kcal



Čtvrtý den


1845 Kcal

Dneska jsem si po tréninku dala Hot protein chocolate.
Po půl hodině klasicky svačinu ale stejně byl hlad.
Přidala jsem tedy Actvii a mini cookies.
Cítím, že budu muset změnit i dobu tréninku z rána na odpoledne.



Pátý den

No a je to tady opět.
Zase přišla chuť na prasárny a já podlehla.
Hormony mi vůbec nepomáhají, protože se opět blíží "to" období.
Ne nevymlouvám se a vím, že je to jenom v hlavě.
Teď ještě to prostě není ono. 
Počítám s takovými dny ale budu se je pokoušet omezit.
Nejsem dokonalá a nejde mi to snadno.
Mám sklony k těmto dnům a tak se musím zaměřit i na svoji psychickou pohodu.
Nehodlám se z toho stresovat a zbytečně tím vše zhoršit.
Stále mám tušení, že i přes tento prasečák si ty Donuter donuts v Praze dám.


cca 6000 Kcal

Tak mi prosím lidi neříkejte, že challenge 10000 Kcal je problém 😂😎
Kdybych začala hned dopoledne, tak to dám v klidu.
Já vím, že bych se tím neměla moc chlubit 😁.



Šestý den

Jsem prostě v prd"lce....
Přiznávám se! ale prostě jsem na dně....
Ve svém těle se cítím skvěle, jsem spokojená s postavou ale něco je špatně.
Hlava, hormony nebo od obojího něco.
Proto tenhle den ani nezveřejním ale řeknu, že to nebylo top ani trochu.
Naivně jsem si myslela jak budu v pohodě ale opak byl pravdou.
Vím, že spousta lidí je na tom stejně jako já.
Neví co se děje s jejich tělem, psychikou a pocity jsou jak na houpačce.
Neví co mají dělat ale důležité je se nevzdat.
Nikdy jsem netvrdila, že jsem dokonalá a taky nejsem.
Vždycky bude na čem pracovat a momentálně je toho dost.
Manžel je naprosto skvělý a snaží se mi pomoct ale nejde to.
Jsem mu strašně vděčná a chce se mi brečet z toho jak mi to nepomáhá.
Připomíná mi moji dosavadní cestu a to co jsem už dokázala.
Bohužel ani fotky, ani jeho slova mi nepomáhají.


Teď už ale na závěr pouze jediné......
Já se toho nevzdám...
Nechci zpět svoje staré já....
Chci zase žít zdravě, jíst zdravě a nestresovat se....
Chci být upřímná, a proto jsem se rozhodla napsat tenhle článek.

Doufám, že mě neosloví žádný poradce, chytrý radílek atp...
Vím, že jediný kdo mě srovná jsem já a mám s tím zkušenost....


Všem přeji krásné dny
plné zdravého jídla a životního elánu

Věrka


Žádné komentáře:

Okomentovat