sobota 8. dubna 2017

Moje cesta, můj směr, můj cíl......

Jak to teď vedu já

Malé přiblížení mého stravování


Ahojky všem,
kdo mě ještě nezná jmenuji se Věrka.
Jsem úplně normální holka, co se rozhodla změnit svůj život.
Chytila jsem příležitost za pačes a jdu do toho tělem i duší.

Našla jsem si novou trenérku.
Užasnou osobu co mi ukázala, že to jde i jinak.
Je pro mě obrovskou motivací a inspirací.
Začala jsem poslouchat svoje tělo a vnímat jak reaguje na různou stravu.

Od Neděle jsem se rozhodla jít do jiného režimu.
Snížila jsem sacharidy na 50g v tréninkové dny a 300 g v netréninkové.
Mému tělu se to líbí, baví ho to a tak to baví i mě.

V netréninkové dny přijímám sacharidy z mražené a čerstvé zeleniny.
Využívám různé zeleninové mixi, brokolici, fazolky, květák, papriku a okurku.
Jídla jsem díky mixům krásně barevná a proto mě to moc baví.

V netréninkové dny využívám rýži, brambory, oat mash a ovoce.
Pokaždé si upeču nějakou zdravou buchtu a je mi skvěle.

Bílkoviny a tuky přijímám v tréninkové i netréninkové dny stejně.
Vajíčka, maso - hovězí, tilapia a jogurty.
Občas do volných dnů zařadím arašídové máslo ale i zmrzlinu 😇


Tréninkový den


Snídám většinou vajíčka se zeleninou.
Před tréninkem si dávám nějaký nakopávač a jdu na to.
Tak 30 minut po tréninku si dávám protein a půl hodinky poté svačinu.
Dopolední svačina je složená z okurky, papriky a jogurtu.
Vždy si přidám nějaké bylinky a hned je to jiná chuť.
K obědu mám mix zeleniny a maso.
Odpolední svačina se skládá z vajíček se zeleninou.
Večeře je stejná jako oběd.
Střídám druhy zeleniny a nepociťuji zatím žádné nedostatky.
Funguji normálně, chodím do práce, uklízet posilovnu, trénovat a přidala jsem HIIT kardio.



Netréninkové dny


Tyhle dny si užívám.
 Jelikož jedu systém 2+1, trénink-trénink-volno.
Vždy tím načerpám energii na další dny s 50 sacharidy.
Upeču si nějakou zdravou buchtu, dopřeji si ovoce a prostě si každé sousto užívám.
Užívám si i tréninkové dny ale přece jen ta volnost je menší.
Jednou si dám více sladkých jídel, jindy zase slaných.
Základ tvoří brambory, rýže a oat mash od Amixu.
Z téhle oat mash peču buchtu a díky tomu, že je sladká není potřeba těsto již doslazovat.

Buchta 

Oat mash
Jogurt
Vajíčko
Prdopeč
Voda

Postup je nenáročný. 
Všechno smíchám a přidám vodu dle konzistence.
Těsto by mělo být lehce řídké.
Peču na 200 °C cca 35 minut.
Těsto vždy zkouším párátkem.

Můžete na vrch přidat ovoce, domácí marmeládu a nebo jí potřít tvarohem.

Z oat mash si dělám i normální kaši.
Na vrch si dávám třeba ovoce s ořechy nebo arašíd. máslem.
 
Maso dávám dle nálady a momentálních chutí.
Zaměřila jsem se na ryby a krutí maso.
Občas si koupím něco od šmakouna a nebo tofu.

Pokud mám chuť na zmrzlinu nebo cokoliv jiného prostě si to započítám.
Ten den splním hodnoty a zbytek jídel upravuji abych držela na 100%.
Ano, jedna malá porce zmrzliny vás nezabije.
Naopak mě pomáhá po psychické stránce a ještě je tak dobrá 😃.


Tohle je teď momentálně můj styl stravování.
Cítím se dobře a dokud to tak bude nemám důvod něco měnit.
Tělo zatím reaguje tak jak má a tak mě to opravdu baví.
Tréninky si užívám a každý další den také.


Přeji všem krásný den a ať najdete i svoji cestu.

vaše

Věrka


Žádné komentáře:

Okomentovat