sobota 8. dubna 2017

Nákup na měsíc.....

Aneb když se to v marku zvrtne 



Teď by mě mohl někdo osočit za nadměrné utrácení.
Že v článku o kousek zpět jsem tvrdila 3500,- na měsíc.
To ale bylo před změnou jídelníčku a nasazením dietního režimu.
Také jsem si koupila věci do zásoby.
Pokud je cena nízká, vyplatí se jednorázově nakoupit větší množství.
Hlavně si nekupuji zbytečně něco co nepotřebuji.
Proto většinu peněz po zaplacení povinností, vkládám do jídla.
Jím kvalitní potraviny, čerstvou zeleninu a užívám si každý den.




Jela jsem jen pro maso a okouknout pár potravin ale prostě Akční ceny, které se vyplatí.


Co jsem tedy nakupovala



Tentokrát jsem nakoupila větší množství masa.
Koupila jsem si 5 kilo mražené tilapii, což je cca 35 porcí po rozmrazení.
3,6 kg krutí prsa po naporcování mám 34 porcí.
6 porcí tuňáka a 10 porcí Šmakoun výrobků.
Doma mám ještě 9 porcí hovězího a 2 balíčky sójových plátků.
Mám dohromady 96 porcí masa ( bílkovin ) k hlavním chodům.
Na měsíc potřebuji jen 60 porcí a tak mám maso na 1,5 měsíce.


Koupila jsem si 8 balíčků bezlepkového chleba, který je sice dražší ale má dobré složení.
V každém balení jsou 4 porce/ 85g a tak mám 32 porcí.
Chleba mi vydrží na dva měsíce a možná i na delší dobu.
Složení na porci: Kcal- 213, S- 31g, B- 3,3g a T- 7,5 g.
Jelikož je pro mě strava základem úspěchu, klidně si za ní připlatím.
Baliček obsahuje dva plátky, které se dají rozříznout ještě na polovinu.
Plátky jsou tenké ale opticky je toho víc ( jíme i očima 😃 )
Můžu si je namazat pomazánkou, arašídovým máslem nebo si udělat hamburger.


Jogurtů jsem si koupila 20, protože byli v akci jen za 4,5 Kč/ks
Koupila jsem si 5 balení nízkotučného sýra, který byl také v akci.
Alpro nápoje si kupuji jen občas, pro chuť ale opět byl v akci 17 Kč/ks.


Do košíku jsem přidala i 2,5 kg mražených višní.
V balíčku mám 10 porcí po 250 g.
Višně si dopřeji s jogurtem ve dny s vysokým množstvím sacharidů.


Koupila jsem si dvě balení mini zmrzlin Häagen dazs.
V jednom balíčku mám 4 malé kelímky a tím mám vyřešené volnější mňamky.
Nedám si jí každý den s 300 S ale můžu si jí v případě potřeby dopřát.
Jeden kelímek má cca: 230 Kcal, 15g T, 22 g S a 3,5 g B.
Pokud mám chuť na něco dobrého, započítám si zmrzlinu a jedu dál zdravou stravu.
Věřte tomu nebo ne, je to hrozně dobré pro psychiku.
Jelikož neplánuji soutěžit ale dělám to jen pro sebe využívám IIFYM styl.


Zeleninu jsem si koupila na následující den a týden.
Cukety, ledový salát, papriky a žampiony na tréninkové dny.
Na volné dny baby karotku, jahody, ředkvičky, barevný květák a kedluben.
Miluji zeleninu a jsem strašně ráda, že už začíná být zase za rozumné ceny.


Koupila jsem si několik konzerv s cizrnou a fazolemi.
Peču si z nich brownies a již uvařené suroviny se vyplatí.
Kdybych měla fazole nebo cizrnu vařit trvalo by to hodiny.
Takhle je vyndám z plechovky, opláchnu a je hotovo.


Vajíčka jsem si nakoupila už v Penny a přivezla si nějaká od babičky.
Budu si muset koupit už jen 2 plata po 30 kusech.


Každý týden si budu muset koupit ještě nějakou zeleninu.
Brokolici, květák, ledový salát, cuketu nebo mraženou zeleninu.
Vždy si vybírám dle nálady, momentální nálady ale aby mi seděla do jídelníčku.



Přeji vám krásný den

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat