neděle 16. dubna 2017

Takové to povídání o mě...

aneb

každý den není posvícení :)


Dneska jsem si přečetla skvělí článek od Bláni na blogu naholkydobry.cz
Určitě všem holkám ale i klukům doporučuji na tuhle stránku nakouknout.
V článku od Blanky se úplně vidím.

Proto jsem se rozhodla trochu se zamyslet jak to mám já.
Co všechno jsem už dokázala a co všechno ještě musím pokořit.
Ať už se to týká jídla, cvičení nebo jen psychické pohody.

U mě je největší hřích jídlo a teď hlavně zmrzlina, která je všude kolem.
Čokoláda mi chybí, sušenky taky ale to na čem ujíždím je ZMRZLINA.
Ano, dá se udělat i domácí a zdravější ale to není ono.
Nenahradí to chuť, kterou má Haagen Dazs nebo snad Ben Jerry´s!!!
Prostě zmrzlina musí být poctivá a tyhle dvě značky jsou luxusní 😋

Poslední 3-4 týdny jsem se rozhodla tak trochu dietovat.
Bylo to úplně v pohodě.
Neměla jsem hlad, chutě ani potřebu se dožírat zbytečnými sladkostmi.
Pak jsem si jednoho dne dala zmrzlinu a vzpomněla si na tu úžasnou chuť 😜
Od té doby už to nebylo ono a já začala pochybovat jak to dokážu vydržet.
První týden byl zvládnutelný ale pak už to bylo těžší.
V práci chaoz, stále se někam jezdilo a já měla na něco chuť.
Nejsem žádný blázen ale prostě zmrzlina je mňamka.
Rozhodla jsem se, že si dám volnější den abych se uklidnila.
Po půl dni jsem byla spokojená a věřila, že už to bude v klidu.
To byl ale omyl a to jsem poznala když přišly Velikonoce.
Vše jsem si připravila na sobotní návštěvu u tchýně a věřila si.
Po obědě šlo všechno v klidu a já jela s miláčkem do kina.
V kině na pop-corn byla fronta a tak jsem odolala pokušení.

Teď to ale začne být horší ......
Jdeme na nákup do Alberta a já vůbec nevím co chci.
Pomalu směřujeme k chlaďákům a mě je to jasné.
První v košíku končí Král sýrů hermelín, který miluji a určitě ho nepovažuji za nezdravý.
No ale jdeme dál k těm mrazákům a já vidím cedulku AKCE ....
Oči se rozzáří a moje srdce plesá.... Ben Jerry´s za 129 Kč 😄
Ano, putuje rovnou do košíku a já si říkám no stress....




Chápeš? Tohle je nebe na zemi.



Doma jsem si vychutnala každou lžičku.
Miláček ale náhodou taky jednu ochutnal..... 
On ale nemiluje arašídy a tak tu chuť nedokáže ocenit 😂
Pak jsem si dala ještě 3 cookies a proteinovou kaši, která byla fakt hnusná.
K večeři byl hermelín s bezlepkovým chlebem.
Ale nevěřily by jste po čem jsem sáhla večer u televize .... 
Cini-minis co zůstaly od Čtvrtka 😄
Jako jo ještě jsem snědla 3 mini zmrzlinky od Haagen Dazs...😎
To už ale bylo opravdu všechno.

Jediné co mě v tenhle den drží nad hladinou je moje psychická vyrovnanost.
Dřív by pro mě takový den byl totálním selháním, teď ale ne!
Vím, že se svět nezboří (neplánuji jít na soutěž ) 
Jsem jen člověk a miluji jídlo a konečně se z něj nestresuji.

Tak je tu Neděle a já mám od rána chuť na zmrzlinu.
Jsem ale frajerka a nedám si jí.
Rozhodla jsem se jinak a prostě to zase zkusím.
I díky článkům od naholkydobry.cz vím, že nic není černo-bílé.
Jde hlavně o to žít svůj život a naslouchat sama sobě.

Rozhodla jsem se pro týdenní držení konstantních sacharidů a jednoho volnějšího dne.
Budu si stále zapisovat do aplikace Kalorické tabulky, které mi moc pomáhají.
První fáze bude trvat od Pondělí do Pondělí.
Od Pondělí do Neděle bude konstantní množství sacharidů a v Pondělí volno.
Bude to týden, kvůli plánovanému výjezdu do Prahy.
Každému fitnesákovi je jasné, proč vydržím 😁
Do Prahy se nedostanu moc často a Donuty si nenechám ujít.
Prostě miluji jídlo a hodlám si dopřát něco jiného než klasicky.

Ráno prvního dne je vždycky nejhorší....
Proto píšu tenhle článek, abych nemyslela na jídlo a nový plán...
Nejsem ale člověk co se hodlá stresovat kvůli 10 g sacharidů
Můj život mám jen jeden a to, že na léto nebudu 100% vysekaná mě netrápí.
Upřímně už teď mám formu v jakou jsem ani nevěřila a hodlám si ji minimálně udržet.
Jde vždycky o to být v pohodě a cítit se skvěle každý den.
Není to jaderná fyzika ani chemická bomba.
Vždycky jde o vaše tělo, pocity a celkovou pohodu.





Vajíčka se salátem k snídani



Tréninky plánuji držet stále stejně.
Každý se snažím odjet na 100% a posouvat se kupředu.
Zlepšení PR, využití všech možností a radovat se z pokroků.
Není to vždy snadné, ale já se z toho nezbláznim.


Všem bych chtěla popřát krásný den.
Važte si toho co máte a radujte se z maličkostí.
Život je vaše cesta, cíl a sny.
Využijte každé příležitosti a neřešte to tolik.


loučím se

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat