čtvrtek 4. května 2017

Když je jídlo zábava..

Když tě jídlo baví...

neboj se ho a bav se jím...

Děkuji ti Anetko

tohle dík patří mojí trenérce, která mi vždy dobře poradí.
Podpoří mě, poradí mi a je mi obrovskou oporou.



Jídlo je náš přítel.

Jídlo nám dodává energii.

Jídlo by mělo být zdravé a čerstvé.

Občas nevadí, když si dáte něco mimo zdravou stravu.

Jídlo nemá cenu řešit do extrému.

V jídle věř sobě a svému tělu.



 Servírování jídla

 

 Ano, důležité je i servírování jídla.
Jíme totiž i očima.
Jídlo by mělo být barevné a pro oči zajímavé.
Pokud budete používat čerstvé suroviny, máte z půlky vyhráno.
Zelenina a ovoce vám do jídla přidá spousty barev.

Fajn je mít doma sadu nádobí, která je kompletní od talířů po talířky.
Můžete si tak každé jídlo připravit ke své dokonalosti.
Já jsem si koupila speciálně pro sebe malou sadu v Kik.
Je sice vedelá jako dekorativní ale jídlo na ní vypadá skvěle.
Každé jídlo mě baví a užívám si jeho přípravu.
Koupila jsem si mističky, talířky i talíře.
Doma jsem již měla čast nakoupenou a tak uvidíme na mých fotkách i další kousky.





Věřte nebo ne, ale od doby co mám celou sadu si jídlo doslova užívám.
Každé jídlo si servíruji jako v restauraci.
Snažím se abych měla ke každému jídlu čerstvou zeleninu.
Hlavní jídlo pak doplňuji o malé dezerty v podobě kaší s ovocem.
Občas si upeču cizrnové nebo fazolové brownies.
Na dozdobení používám tvaroh, jogurt a různé kousky ovoce.


Pár ukázek mého servírování

  

 
Proteinové lívance s arašídovým máslíčkem



Grilovaná cuketa, žampiony s krutí maso. Desert z cizrny malinami, jahodami, borůvkami a tvarohem.


Pečené batáty, zapečená cuketa, salátek, brokolicová polévka a cizrnový koláč s jogurtem a araš. máslem.


Cizrnová bábovka s tvarohem, kiwi a araš. máslem. Bezlepkový chleba se salátem a vajíčkem.


Důležité je užívat si každé jídlo.
Dopřát si ovoce a hodně zeleniny.
Nebát se tuků ani sacharidů.
 

Přeji vám krásný den
Věrka 

Instagram

verasercova

Žádné komentáře:

Okomentovat