neděle 25. října 2015

Vánoce 2015

Vánoce 2015

Znakem letošních Vánoc je jednoduchost

Tentokrát jsem to pojala ve velkém.
Na přáníčka jsem použila jednobarevné papíry a dva druhy vyřezávacích šablon.

Napřed jsem si vyřezala velké množství výřezů.
Použila jsem moje oblíbené šablony od Leabilities Srnky s jelenem a stromy.




Jako další jsem si nařezela různě barevné papíry na rozměr 10 x 14,4 cm.
Stejně tak jsem nařezala bílý papír na rozměr 9,5 x 13,9 cm.
Na každý bílý papír jsem otiskla nápis Veselé Vánoce od Kety.
Na otisk nápisu jsem použila černý Archival Ink.
Dál už bylo jen na mě jak výřezy rozložím na přání.



Každé přáníčko jsem se snažila udělat trochu jiné ale šlo hlavně o jednoduchost.
Tahle přání jsou moje pojetí tzv. stylu Simple and Clean.


Když jsem si všechna přání připravila byl čas na lepení.
Napřed jsem nalepila srnky a stromy na bílé základy.
Poté jsem takto připravené základy podlepila ještě barevnými papíry.


Takto připravená přání jsem na nějakou chvilku dala zatížit aby mi nevznikly bubliny.
Nakonec přišlo na řadu přilepení na bílý základ.


Vznikla spousta různých přáníček.
Jsou veselá, hravá ale hlavně jednoduchá.
















Pokud by někdo měl zájem o takové přání je možnost je objednat.

Jsou zde dvě varianty

Fler.cz

Facebook

Přeji všem krásný den

vaše

Věrka




2 komentáře: