pondělí 12. října 2015

Říjen 2015 a už mě to dostalo taky

Říjen 2015

Měsíc zlomu a zásadních rozhodnutí.

Přišlo to nečekaně ale to je u mě úplně normální stav.
Tentokrát jsem se rozhodla pro další změnu v mém životě.
Týká se tvoření ale i cvičení a celého mého života.

První fáze:

Fler, prodej, tvoření a pracovna

Nebyla bych to já kdybych si na začátek nevytvořila svůj seznam na tohle téma.
Mám v nich většinou cíle, plány a důležité aktivity na určené téma.
Tentokrát jsem se rozhodla pro sjednocení značky svých výtvorů.
Zlepšování systému prodeje, fotek a celkového obchodu.
Nesmím opomenout co se mi vše bude v těchto změnách hodit.
Co se týče pracovny jde hlavně o plnohodnotné využití prostoru.
Nesmím zapomenout na to že, budu hlídat synovce.
Tomu už bude rok a tak divoce leze a všechno zkoumá a otvírá.
No řekněme to tak že bude lepší když bude vše co nejvýše a mimo dosah.
Poslední a důležitou částí bude celkový nákres mojí pracovny.

Druhá fáze:

Osobní život a využití času

A, Já sama, cvičení a jídlo:

Čeho chci opravdu dosáhnout?
Kolik tomu jsem schopná obětovat času?
Na seznamu se hlavně objevují různá hesla pro povzbuzení k cestě za cílem.

Hlavní je si pamatovat:

Důležitý není cíl ale cesta k němu.

B, Já a můj manžel

Zaměřovat se na upevňování naší lásky, rozdávání radosti a štěstí.
Jak je důležité vážit si sebe navzájem.
Nevzdávat to i když to neklape.
No ale nejdůležitějším bodem jsem učila myšlenku.

Je to prostě chlap a na ty platí jen jedno pravidlo:

Vždycky to bude ten malý kluk co nechce mít moc starostí.

Třeba se to někoho dotkne ale je to můj názor a ráda se o něj podělím.

C, Já a domácí práce

Je důležité do tohoto seznamu zařadit i tohle.
Pro mě ne příliš oblíbenou část života.
Úklid by ještě šel ale to žehlení je opravdu otrava.
Proto jsem se rozhodla udělat si rozpis co a kdy budu dělat.
Nemám zatím děti a tak je tu šance že, to půjde splnit.

Třetí fáze:

Rodina je všechno co v životě máme.

Já a moje rodina

V tomhle seznamu šlo o připomenutí si jak je rodina důležitá.
Musíme si vážit babiček a dědečků.
I když si to spousta lidí neuvědomuje jsou to ti nejdůležitější v našem životě,
Jsou tu s námi už od našeho narození ale bohužel v půlce života o ně přejdeme.
Já sama jsem ztratila dědu před skoro 5 lety a je to jako by to bylo dnes.
Jako malá jsem sním trávila spoustu času a jsem za to moc šťastná.
Vozil mě po výletech, pracovních výjezdech a různých výstavách.
Když tohle píšu mám slzy na krajíčku.
Můj děda je můj životní vzor.
Celý život pracoval, staral se o nás, nikdy si nestěžoval.
Byl to prostě chlap s velkým Ch.
Musíme si ale vážit i rodičů a dalších to je samozřejmé.
Já si teď nejvíce užívám momenty které, trávím se svým synovcem.
Je úžasný, dodává mi energii a důvod proč se snažit víc.

A jé je, už mě to taky dostalo....

Projekt life

Všechny tyhle seznamy mám v plánu použít na můj první Projekt life.
Jelikož jsem se rozhodla začít tvořit od Října nebude první album klasické PL.
Do konce roku budu tvořit klasicky po týdnech jako PL ale se vzhledem scrapbook stránek.
Bude to takové moje vlastní pojetí ale prvotní myšlenka bude stejná.
Díky tomuhle plánu jsem se rozhodla co si budu přát k vánocům.
Nechám si od příbuzných koupit startovací Kit od Papero amo.

Jak to chci dělat:

Jsem prostě takový malý tasmánský čert a workoholik v jednom.
Chci si užívat každou minutu a moment v životě naplno.
Chci ukázat mým snad budoucím dětem jaká jsem byla a co jsem dělala.

Foto seznamů :D



Možná někdo přestal číst už na začátku ale doufám že, někdo dočetl až do konce.
Postupně budu připisovat další články na tohle téma.
Budou se týkat jak Projektu life tak mého života s cvičením.

Přeji vám samé krásné dny plné chuti žít a užívat si.
Děkuji všem co dočetli až do konce.
Vaše Věrka


Žádné komentáře:

Okomentovat