úterý 13. října 2015

Soutěž s Cardabilities sketch 132

Poslední Cardabilities

Tentokrát je tu i smutná zpráva.
Cardabilities končí a tudíž je před námi poslední sketch.
Tímto blogem bych chtěla poděkovat všem z Cardabilities.
Bylo mi ctí tvořit podle vašich sketches.
Sice jsem vás objevila teprve před půl rokem ale i tak jste pro mě inspirací.
Vaše sketche jsou úžasné, inspirativní a jedinečné.
Děkuji za umístění v Top 5 ve třech vašich kolech.
Nikdy jsem nečekala že, dosáhnu něčeho takového jako Top pět.

Teď už ale zpět k vašemu poslednímu sketches.
Tentokrát to pro mě byl opravdu oříšek.
Proto jsem tvoření odložila až na poslední den.
Ráno jsem vstala a přesně věděla jak přání bude vypadat.



Moje přání

Tentokrát mi přišla pod ruku moje Su owl punch.
Už jsem se jí dlouho nedotkla a proto jsem se ji rozhodla použít na poslední sketch.
Řekla jsem se jak jinak se rozloučit než ve fialové barvě.
Rozhodla jsem se tedy pro svatební přání do fialova.
Základ přání jsem zvolila čtvercový o rozměru 13,5 x 13,5 cm.
Další vrstva je fialový embossovaný papír 13 x 13 cm a hnědý embossovaný papír 12,5 x 12,5 cm.
Sovičky jsem oblékla elegantně do černého sáčka s perleťovými knoflíčky ženicha.
Nevěsta dostala bílé šaty které, doladil fialový náhrdelník.
Peříčka nesmí chybět a jelikož je svatební přidala jsem i prstýnky.
Jako spodní proužek jsem použila nápis " Když dva se rádi mají ".






Přeji všem krásný den a děkuji za případné komentáře.

Vaše Věrka


1 komentář:

  1. Věrko, máš ty sovičky taky moc pěkné, krásný nápad! Taky se mi moc líbí to nahodilé rozprostření kamínků.

    OdpovědětVymazat