neděle 30. srpna 2015

Soutěž s Cardabilities sketch 130

Soutěž s Cardabilities

Máme tu 30.8. 2015 a je tu další nové zadání od Cardabilities.



Moje přání

V tomhle horku jsem se chtěla trochu ochladit a tak jsem se rozhodla vytvořit vánoční přání.
Nejprve jsem si připravila základ o rozměru 13,5 x 13,5 cm.
Jako další jsem si připravila modrý papír o rozměru 13 x 13 cm.
Nakonec jsem se pustila do vzorovaného papíru.
Použila jsem na něj akvarelový papír, který jsem ozdobila horkým embossingem.
Použila jsem dva typy vloček v kombinaci s průhledným a stříbrným embosovacím práškem.
Celý základ jsem zašpinila pomocí modrého Distress Ink.
Jako dekoraci jsem použila stužku, krajku, výřez jelena a krásný vločkový kruh.
Přáníčko jsem doladila pomocí peříček a perliček.





Děkuji za shlédnutí a případné komentáře.

Přeji všem krásný den,
Věrka


13 komentářů:

  1. Hi! Your card is lovely! The colours are so pretty, love the feathers too! Thanks for joining in with Cardabilities!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný podklad, vše báječně barevně vyladěné. Máš opět super přáníčko!
    (Jen chci upozornit, že Vánoce se píše s velkým písmenem. ;-) )

    OdpovědětVymazat
  3. Absolutely BEAUTIFUL! Love the color and the deer is such a nice touch! Great job! Thanks so much for joining our challenge at Cardabilities! We hope you’ll join us again real soon! Good Luck!
    Darlene
    Cardabilities DT
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpovědětVymazat
  4. Oh this is really fantastic! That dear with these colors and that feather just come together and make the most beautiful of cards! Wonderful idea!

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi krásně provedené! Pozadí je opravdu vymazlené a celkově vypadá krásně laděné! Pěkná práce!

    OdpovědětVymazat