pondělí 10. srpna 2015

Obraz nad postel

Láska, manželství a hravost.

Tentokrát jsem pří tvoření utekla od papíru celkem daleko.
Poprvé jsem si nechala vyvolat fotky a tak jsem si mohla udělat i svůj první obraz.
Rozhodla jsem se pro použití naší svatební fotky.

Jako základ jsem zvolila plátno 75 x 75 cm bílé barvy.
Akrylová barva v několika barvách mi pomohla k vytvoření základu.
Stuhy, knoflíčky, peříčka a další materiál na dekorování.

Obrázek materiálu který jsem použila:




Jako první vrstvu jsem nanesla růžovou barvu silným štětcem.
Normálně bych použila ještě gesso ale bohužel ho ještě nevlastním.
Myslím že to ale nebylo zas tak na škodu.
Na růžovou barvu jsem rozprostřela kolečka a přidělala je oboustrannou lepící páskou.




Další vrstva byla zelená barva, kterou jsem nanesla jen na část plátna.
Když jsem kolečka sundala jejich okraje jsem obtáhla bílou barvou.
Na část plátna jsem ještě domalovala kolečka, která jsem celé vybarvila bílou barvou.
Další a pro mě nejnáročnější část byla teprve přede mnou.
Jak mám celý obraz dodělat, jaké použít zdobení a jaké zase ne.
Po pár hodinách práce jsem byla konečně spokojená s celkovým rozložením.
Kombinace peří, perliček a stuh bylo pro mě dokonalé.



Přišla na řadu finální kompletace, doladění detailů a pověšení nad postel.
Manžel je spokojený, že konečně máme nad postelí společnou fotku.
Já jsem zase ráda, že jsem se rozhoupala k vytvoření i takového projektu.




Co jsem si z téhle tvorby odnesla:

Člověk se u takového projektu musí opravdu uvolnit a popustit uzdu svoji fantazii.
Pokud se člověk bude stále bát nemůže se nikdy posunout dál.

Všem přeji krásný den a děkuji za případné komentáře.

vaše 

Věrka



Žádné komentáře:

Okomentovat