pondělí 10. srpna 2015

Můj Creative club od Paperoamo

Creative kit club

Konečně jsem se rozhoupala a přidala jsem se do Creative club v Paperoamo.
Váhala jsem několik měsíců a teď jsem ráda, že jsem se přidala.
První balíček mě moc mile překvapil.
I když jsem viděla kit už na internetu, naživo byl ještě lepší.
Červencový kit byl krásně veselý, hravý a tak letní.



Teď ale pořádně promyslet co z jakého papíru vytvořím abych nelitovala.
Růžový vzorovaný papír bude mít svoje použití jisté.
Moje letní scrapbooková stránka bude v kombinaci s tímhle papírem dokonalá.

Jako další papír mě naprosto uchvátily citrónky a žluté kvítky.
Jaké přáníčko ale udělat aby ty úžasné citrónky vynikly?
No přece skládané minialbum které jsme tvořily v klubu TPT na fleru.
Přání je krásně svítivé a letně svěží.







Druhé přáníčko jsem udělala stejným způsoben.
Jen jsem papír z kitu zkombinovala s papírem od Kropky.
Přáníčko je jemné, sladké a veselé zároveň.
Je tam jedna kapsička navíc pro případné vložení peněz místo dárku.






Odkaz kde najdete informace o Creative clubu na paperoamo


Přeji vám krásný den plný pohody 

vaše 

Věrka




Žádné komentáře:

Okomentovat