pátek 29. května 2015

Švadlence k narozeninám

Švadlenkám

Dnes ráno jsem se vzbudila a měla chuť tvořit přání na téma švadlenkám.
Chtěla jsem aby přání mohlo být věnováno milovnici šití.
Razítko bylo jasné od začátku teď šlo o to jaký zvolit systém k tvoření.
Jako první jsem si připravila veškerý materiál.
Inkousty, embosovací prášky, akvarelové fixy a mnoho dalšího.



Pro začátek jsem si připravila akvarelovou čtvrtku o rozměru 10,5 x 14,85 cm
Na tuhle čtvrtku jsem napřed nanesla razítko knoflíčků průhledným inkoustem.
Otisk jsem zasypala průhledným práškem a zapekla.
Poté jsem nanesla stříbrným inkoustem pár otisků spínacího špendlíku.
Tentokrát jsem otisky zasypala stříbrným práškem a opět zapekla.



Takto jsem si vytvořila základ na přání pro švadlenku.
Poté jsem papír připevnila na pracovní plochu pomocí washi pásky.
Na papír jsem pomocí velkého štětce nanesla vrstvu vody.
Na akrylový bloček nanesla tři odstíny akvarelových fixek.
Tyto barvy jsem přenášela pomocí tenkého štětce na navlhčený papír.




Po zaschnutí jsem si papír ořízla na rozměr 9.5 x 13,85 cm.
Tento základ jsem doplnila pomocí nitě a tavné pistole. 
Připravila jsem si nejprve pár knoflíčků, nastříhala látku a další doplňky.




Po přidělání všech částí jsem si uřízla podkladový papír o rozměru 10 x 14,35 cm.
Tento papír jsem přilepila na bílý základ a na něj poté nalepila výsledek mého tvoření.
Vzniklo veselé a hravé přání, které může být darované jak k narozeninám tak k svátku.
Můžete ho věnovat jak babičce, mamince tak i dceři.






Přání je možné zakoupit v mém obchůdku na Fleru


Přeji vám krásný den

Věrka






2 komentáře: