sobota 2. května 2015

Soutěž s Addicted to CAS Challenge 62

Addicted to CAS


Zadání je tentokrát o třech slovech.
Použít se má černá, bílá a zlatá.
Přáníčka mají být opět jednoduchá a čistá.

Challenge 62


Musela jsem použít moje oblíbená peříčka která jsem doplnila provázkem.
Jako poslední detaily jsem použila korunku a samo-nalepovací kamínky.

Moje přání






Přeji krásný den

Věrka

6 komentářů:

  1. wow, so unique! I love the crown and all the little black, white and gold dots. Thanks so much for playing along at ATCAS xx

    OdpovědětVymazat
  2. Such a clever and elegant design, Verka! I love all the texture from the feathers and how you played with the color combo! Thanks so much for playing along with us this week at ATCAS!

    OdpovědětVymazat
  3. I love feathers on cards -- this is beautiful - Thanks for joining in at ATCAS~

    OdpovědětVymazat