pondělí 13. března 2017

Recenze - Arašídová másla - Delicious fitfood

Delicious fitfood

Arašídová másla 


Arašídová másla a jak to s nimi ji.
Někdo je miluje, jiný zase nenávidí.
Já se po nich můžu doslova utlouct a nemůžu k nim mít volný přístup. 
Vyzkoušela jsem už spoustu značek, příchutí i druhů.
Každé má své + i -, každé má jinou konzistenci i obsah.
Některá obsahují palmový olej, některý více cukru díky přidávaným složkám.
Jsou másla proteinová, čistě arašídová, s čokoládou ale i s kávou.
Každý si musí zjistit sám jaké je to pravé pro něj a jestli ho bude také milovat.


Jak je konzumovat?


Tak to je snadné.
Dají se namazat na celozrnné pečivo nebo třeba plátky ovoce.
Můžete si ho přidat do ovesné kaše, potřít si s ním zdravou bábovku nebo ho přidat přímo do receptu.
Pro mě je nejnebezpečnější variantou lžička.
Řeknu, že si dám jen jednu ale vím, že končím u pěti 😄.
Jsou další variantou jak přijmout zdravé tuky.
Doporučuji je i k zahnání chuti na sladké.



Jak vám přijdou zabalená.


Nemusíte se bát, že by máslíčka přišla poškozená.
Každé máslíčko je zabalené v bublinkové fólii a řádně uzavřené.
Nejvetší zažitek je proto rozbalování.
Nikdy nevíte jaké máslíčko na vás z fólie vypadne.








Teď už ale přímo k těm za mě top 1.


Delicious fitfood

Najdete je na Facebooku i Instagramu odkaz přidám na konci článku.
Narazila jsem na ně úplnou náhodou a zamilovala si je.
Máslíčka dělají doma a jsou vždy 100% čerstvá.
Jejich konzistence je dokonalá a mají spoustu druhů.



Příchuť - Arašídové máslo - Kouzelná káva



Tohle je za mě dokonalá kombinace.
Máslíčko je jemné a kávou úžasně navoněné a ochucené.
V životě by mě nenapadla tahle kombinace ale je opravdu originální a chutná.
Tohle máslo si nejradši dopřávám po lžičkách ale je skvělé i na celozrnné pečivo.
Svojí lehce krupičkovou konzistencí může někoho překvapit.
To je způsobené přidáním kávy.

Fotka z přípravy svačiny 
 

Příchuť - Arašídové máslo s Oreskou


Skvělé pro milovníky sušenek Oreo.
V jemném máslíčku jsou zamíchané kousky sušenky ( spíše kusy ) 
Ačkoliv je máslo plné kousků je stále krásně jemné.


Příchuť - Arašídové máslo s kokosem


Máslo, které má pevnější konzistenci díky kombinaci s kokosem.
Pokud jste milovníkem kokosu určitě po něm sáhněte.
Jeho chuť je příjemně nasládlá a úžasně kokosová.


Příchuť - Arašídové máslo - Slaný karamel


Tato příchuť je opět dokonale vyladěná.
Jemné arašídové máslo v kombinaci s karamelovými kousky.
Lehce slaná chuť karamelu dodá máslu luxusní nádech.
Je opět krásně jemné ale kousky karamelu vás příjemně překvapí.


Příchuť - Arašídová máslo s čokoládou


Jasná volba pro milovníky čokolády.
V máslíčku je přidané opravdu velké množství čokolády.
Určitě se nebojte ošizení ale spíše naopak.
Chuť čokolády ale zároveň není tak výrazná aby přebila chuť arašídů.


Příchuť - Arašídové máslo


Tak tohle je luxus.
Máslo je dokonale jemné a na jazyku se krásně rozplyne.
Když ho ve skleničce promíchám a vytáhnu lžičku, rozzářím se štěstím.
Máslíčko je tak jemné, že krásně teče ze lžičky.
Pohle máslíčko je vhodné na pečivo, ovoce ale i pro zdravé mlsání.

Domácí krtek s Arašídovým máslem a Kouzelnou kávou


 

Příchuť - Perníček


Tohle je tzv. kouzelné máslíčko.
Když jsem otevřela skleničku a uviděla perníček, šla jsem do kolen.
Po vyndání a promíchání mě mile překvapila chuť.
Dokonalá chuť jako by jste jedli perník.
Skvělé spojení arašídového másla a perníkového koření.

Ten perníček je dokonalý 
 


Příchuť - Arašídové máslo čokoláda-chilli


Novinka, která mě dostala do kolen.
Když jsem máslíčko otevřela ještě jsem nevěděla co čekat.
Po promíchání a první lžičce jsem ale poznala propracovanost.
První pocit na jazyku byl jemně čokoládová chuť spíše arašídová.
Když se ale máslo po chvilce rozleželo, tak to přišlo.
V krku jsem ucítila teplo z působení chilli.
Pokud milujete pikantní a pálivá jídla je tohle vaše jasná volba.
Díky pouze lehce čokoládové chuti by se dalo máslo použít i k masu.
Jídlo potřebuje občas ozvláštnit a tohle je jedna z možností.


U těchto všech másel můžu dát palec nahoru.
Další másla jsem zatím neochutnala.
Před použitím je důležité máslo pořádně promíchat.
Určitě se nebojte objednat alespoň tři příchuti.
Výhodou je dvojí velikost balení.
Velikost 180 g a 350 g.



Facebook




Žádné komentáře:

Okomentovat