pátek 3. března 2017

Challenge 34. - Papercards.cz

 

Challenge 34

od 

Papercards .cz

 



Nový sketch se líbil na první pohled.
Holky vytvořily krásně inspirativní přání a tak se mi hned chtělo jít tvořit.
Přáníčko jsem původně plánovala jedno ale nějak se to zvrtlo.
Vytvořila jsem celou kolekci přání s různou tématikou.
Najdete v ní svatební, narozeninová ale i neutrální přání.

Jako soutěžní jsem nakonec zvolila jedno svatební přání.
Ve výběru mě nejvíce ovlivnila barva, jelikož miluji růžovou.
Původně jsem přání ani dělat nechtěla.
Nakonec jsem ale našla již vybarvený otisk a tak ho stačilo jen vystřihnout.
Na dozdobení jsem použila růžičky, anamelky a text.


Soutěžní přání

 

 

Ostatní přání

 

 








Přáníčka v tomhle stylu tvořít moc ráda.
Je krásně čistý, jednoduchý a hodí se ke každé příležitosti.
Upřímně se přiznávám, že na stole mám připravená další přáníčka.


Přeji vám krásný den 

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat