pátek 3. dubna 2015

Pop-up přáníčka

Moje nejoblíbenější přáníčka

pop-up

Co se týká klasických přáníček jsem spíše minimalistka. 
Radši tvořím jednoduchá a méně zdobená přáníčka.
Není to ani tak tím že bych zdobená dělat nechtěla ale prostě mi to nějak nejde.
Jednou za čas se do nich sice pustím ale strávím nad nimi spoustu času.

Jednoho dne jsem objevila pop-up přání a ta se stala mojí oblíbenou tvorbou.
Celé přáníčko dělám vždy tak 1,5 hodiny a i když jsou hodně zdobená vždy mě to moc baví.
U těchto přáníček je pro mě důležité aby i když se složí stále předváděla příběh .

Pár ukázek mojí práce:

I muži mají své dny:



Ženám elegance i jemnost



Svatební den a pak bude miminko



Veselé vánoce




Mámení podzimního času



Dětská hravost a veselost


Ráda vytvořím i nějaké přáníčko přímo dle vašich zadání.

Doufám že se vám přáníčka líbí.

V případě zájmu mě kontaktujte



Přeji vám krásný den 

vaše Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat