pátek 3. dubna 2015

Oběd s mrkvovou tatarkou

Musíme dodat energii 

Když je člověk nemocný tak by si měj vařit jednoduše ale také chutně.
Jídel je spoustu ale jaké zvolit když je na vás přilepená nemoc.
Chtěla jsem si udělat změnu a tak mě napadlo udělat si něco jako zdravou tatarku.
Jak ale na to?
No moje oblíbená zelenina je mrkev takže 1 surovina byla jasná.
Přemýšlela jsem s čím jí smíchat?
Jogurt, tvaroh nebo ne použijeme Lučinu Line s vlákninou.

Další část oběda byla jasná už od začátku.

Dneska bude 

Kuřecí maso, polenta a mrkvová tatarka

Suroviny:

155 g kuřecích prsou
80 g polenty suchý stav
100 g mrkve
30 g Lučiny line s vlákninou


Dám si vařit osolenou vodu na polentu. Nastrouhanou mrkev dám na pánvičku a lehce jí podliji vodou. Mrkev dusím do měkka pak jí dám do mističky a lehce rozmačkám. K mrkvi přidám lučinu a vytvořím si zdravou mrkvovou majonézu. Kuřecí prso rozříznu na půl a ochutím solí a pepřem. 
Dám ho opéct na pánvičku a mezi tím si dám vařit polentu. 
No a mňamka je na světě.
Mrkvová tatarka mě naprosto dostala :)


Obsah živin v takovém obědu:
Sacharidy 70 g
Bílkoviny 40 g
Tuky 5 g

Když to taky ochutnáte přeji vám dobrou chuť

vaše Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat