pondělí 27. února 2017

Výzva - Tvořte s námi pro seniory s Davonou

Výzvy

Tvořte s námi pro seniory.

Tohle je výzva pro nás všechny scraplady.
Vytvořte stránku dle sketche.
Ze stránek Davona vytvoří album, které daruje domovu seniorů.




Hned jak jsem tuhle akci objevila, věděla jsem, že budu tvořit.
Nejsem zrovna zvyklá tvořit stránky ale nebojím se výzev.
Prohledala jsem svoje zásoby a začala přemýšlet jakou stránku budu tvořit.
Ze začátku jsem si nebyla moc jistá ale nakonec jsem spokojená.
Z jedné původně plánované stránky jsou čtyři.
Byl to pro mě boj ale měla jsem chuť tvořit.
Doufám, že stránky se budou líbit a k albu se budou hodit.

Teď už vám ukážu mojí práci.
Držela jsem se přání Davony, nepřehnat to se zdobením.
Vytvořila jsem dvě retro stránky a dvě neutrální.

První 


Retro oranžová






Druhá


Retro zelená







Třetí


Oranžovo-bílá v přírodním stylu






Čtvrtá


Fialová s květinami








Stránky můžete posílat až do 30. Března.
Nebojte se toho a pomáhejte seniorům.

Přikládám odkaz na stránky


Přeji vám krásný den 

Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat