pátek 27. listopadu 2015

Můj scrapbooking day 1.

Každý má svůj vzor

Tentokrát jsem se rozhodla tvořit stránku a ne přáníčko jako je u mě zvykem.
Stránku jsem sladila s fotkou, kterou jsem získala na Nabersvaly challenge + Expo.

No a kdo je můj vzor?

Sabina Doležalová

Úspěšná fotomodelka
která je
v přípravě na jarní sezónu 2016
v
Bikiny fitness.


Není to tak dávno co jsem Sabinu začala sledovat na Facebooku.
Bylo skvělé vidět jak svaly na dívce mohou vypadat krásně.
V ten moment jsem začala s prvním pokusem o objem a tak mi její příspěvky motivují.
Její status každý den mě skvěle motivuje a snažím se o něco víc.
Bylo skvělé přijet na akci kde svůj vzor vidíte na živo a můžete sním i promluvit.
Vím, že existují lidé co se mnou nebudou souhlasit ale to se stává často.
Myslím, že každý z nás má možnost volby.
Já si za vzor zvolila Sabinu pro její oddanost, odvahu, sílu a eleganci v jednom.

Moje stránka 

Celou stránku jsem se rozhodla sladit s fotkou, kterou jsem na Expu získala.
Na základ jsem použila modrý papír s jemným vzorem.
Je doplněná třpytivou dekorací v podobě kamínků a kamínkových písmenek.
Okolo fotky jsem vytvořila vlaječky s různými hesly, která jí podle mě vystihují.


Jak jsem stránku tvořila?










Hotová stránka






Děkuji za vaši návštěvu.

Věrka

Pokud by jste měli zájem o mojí tvorbu můžete mě kontaktovat

Fler.cz


Facebook




Žádné komentáře:

Okomentovat